2011/11/11

PASADAN ASTEAN SORTUTAKO INKESTAREN DATUAK

Pasadan astean inkesta bat sortzea erabaki nuen, hezkuntza barruan kirolaren garrantziaz hasunartzeko. Inkesta horren emaitzek, oso ondorio argia izan dute, erantzunen % 90-a gutxi gorabehera erantzun positiboa eman dute bota nuen galderari, hau da, pentsatzen dute kirola garrantzitsuagoa izan beharko litzatekela. Lagin bateko inkesta izan da, baina emaitza oso argi izan da horregatik baligarri moduan hartuko dut.

Horregatik hezkutza aspektu honetan eraldaketa bat jasan behar duela uste dut. Gaur egun gizartea eta kirola lotura estu bat dutelako, hainbat jende kirolagatik mugitzen direlako eta baita ere kirola onura izugarriak dituelako. 

Gai honetaz hausnartzea ona izan daiteke, ez garelako kontziente kirolak dituen onurak bai iaksleentzat bai jende guztientzat ere. 

Beste sarrera batetan kirolaren onuraz sakonkiago hitz egingo dut, guztia argiago ikusteko. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario