2011/11/05

TEKNOLOGIA BERRIAK ESKOLAN

     Klasean lantzen ari garen gaia denez eta aipatzeko interesgarria iruditzen zaidanez, honi buruz post bat sortzea erabaki dut.

     Nire ustez eskolak momentu horretako egoera soziokulturalari egokitu behar dira, eta errealitatera hurbiltzeko beharra dute. Gaur egun teknologi mundu batean bizi gara, non ia egunero teknologi aspektuak eta gauza berriak asmatzen diren. Horregatik hezkuntza aldaketa hori jasan beharko luke, ikasleak eskolatik irtetean errealitateari lehenik eta behin moldatzeko. Onartu beharra daukat, hainbat eskolek moldaketa prozesu horretan daudela, baina nik nere esperientzia pertsonaletik hitz egiten dudanez, hobekuntza nabarmena behar dela pentsatzen dut.
     Adibidez Andaluziako eskolek moldaketa horretan murgildurik daude, eta hori betetzeko hainbat oinarri inposatzen ari dira. Andaluziako hezkuntza ez da bakarra hau inposatzen noski, baina hainbatetatik bat aukeratu behar nuen.

     Honekin ez dut esan nahi ikasleek betidanik erabili duten metodoak kendu eta beste berri batzuk inposatu behar direnik, ezta pentsatu ere, baina bai metodo eta jakintza horietatik abiatuta gaur egungo egoerari moldatzea. Prozesu hau ez da egun batetik bestera betetzen horregatik aldaketa bortitzak alde batera utzi beharko dira.
Pixkanaka aldaketa nabaria izan behar da eta web 2.0 edo TIC izeneko aspektuak adibidez gero eta gehiago entzun beharko ziren.

     Lehen esan dudanez, klasean landutako gai bat da, horretaz aparte oso garrantzitsua iruditzen zait, guk geuk egoera hau bizitzen ari garelako eta gure atzetik datozenak baita ere.
Gauzak gehiago aldatu behar dira, azkenena guztiontzako onuragarria izango delako.
Espero dut nirekin bat egitea eta gaia interesatzea, honetaz pentsatu.



  • Hona hemen gaiari buruzko bideo bat:


qrcode

No hay comentarios:

Publicar un comentario